Продавець 💙💛 ДАЛЕКОБІЙНИК 🚚 розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
19 відгуків
В наявності дуже великий асортимент. Запитуйте 0501621662Всі товари
Магазин автозапчастин та комплектуючих ДАЛЕКОБІЙНИК
+380 (50) 162-16-62
+380 (98) 002-88-41
+380 (67) 794-92-64

РЕКЛАМАЦІЯ

ЩО ТАКЕ РЕКЛАМАЦІЯ ?

Рекламація-це процес заміни запчастини, що вийшла з ладу, на нову, аналогічну якщо результатом поломки став заводський брак. Цей процес може бути як тривалим, так і швидким. Зараз вам докладніше про це розповім.

Наприклад ви купили в авто магазині якийсь пневматичний кран або енергоакумулятор. При установці виявили, що виріб не герметично пропускає повітря, що відповідно знижує тиск.

ЩО РОБИТИ У ТАКОМУ РАЗІ:

  1. Встановлювати запчастину тільки на СТО! (саме СТО підтверджує поломку підписом), встановлення самотужки - це відмова в рекламації! МИ довіряємо лише рішенню СТО, підтвердженому печаткою та підписом.
  2. Зателефонувати до нашого менеджера, у якого ви замовляли запчастину
  3. Пояснити причину поломки
  4. Скинути фотографії поломки на зручний месенджер
  5. Отримати на електронну пошту акт рекламації
  6. Заповнити акт рекламації та поставити друк та підпис СТО
  7. Відправити запчастину Новою Поштою на наш склад, та покласти туди ж акт рекламації
  8. Сплатити доставку

ЩО ПОТІМ ?

  1. Ми отримуємо запчастину
  2. Досліджуємо її на заводський брак та дивимося акт рекламації
  3. Приймаємо рішення у разі заводського брака на вашу користь
  4. Відмовляємо в рекламації якщо запчастина пошкоджена через неправильну установку, або не правильні умови експлуатації, або ж не дотримані гарантійних зобов'язань.


ЯК ДОВГО ЧЕКАТИ РІШЕННЯ ПО РЕКЛАМАЦІЇ?


Якщо завод виробник надає на території України безумовну гарантію, то рекламаційний процес займає лічені дні. Зазвичай таку (безумовну) гарантію надають лише азіатські виробники, а європейські виробники тільки в авторизованих сервісних центрах України або сертифіковані дилери, і не наділяють такими повноваженнями трейдерів продавців.

Якщо ж завод не надає безумовної гарантії, то результат залежить від того, як довго прийматиме рішення сервісний відділ заводу, а це зазвичай вимагає часу, тому що запчастина їде в країну виробника, і вже там приймається рішення на чию користь буде винесено результат рекламації. Тому якщо менеджер попереджає, що запчастина поїде на завод до Туреччини на приклад, то просимо набратися терпіння, оскільки такі правила на ринку, і це треба приймати як належне.

 

ЧИ МОЖУ Я ОТРИМАТИ НАЗАД ГРОШІ ЗАМІСТЬ ТОГО, ЩО Б ЧЕКАТИ РІШЕННЯ ПРО РЕКЛАМАЦІЮ ?


Ні! і ще раз Ні! Рекламація-це заміна запчастини з вини заводу виробника, що вийшла з ладу, і поки це не буде доведено, і не винесено офіційного рішення сервісного центру (документально підтвердженого), то про гроші і мови бути не може, так як це суперечить закону про рекламацію, і якщо запчастину пошкоджено не з вини заводу, то запчастина повертається клієнту назад.

Буває випадки, ну дуже рідко, коли запчастину наприклад (пневматичний кран) на СТО не правильно встановили, що спричинило ситуацію, коли діагностичне обладнання не може впізнати вузол в мережі або зв'язці на діаграмі. Клієнту оголошують, що кран бракований. У такому разі ми відправляємо його на перевірку. Якщо буде виявлено, що кран справний, він буде висланий вам назад, а справність його буде підтверджено документально.

 

ЯК НЕ НАРВАТИСЯ НА РЕКЛАМАЦІЮ?

 

  1. Купувати якісні запчастини
  2. Консультуватися з нашими менеджерами про виробника
  3. Не економити, тому що скупий платить двічі
  4. Встановлювати запчастину лише на перевіреному СТО

Друзі! Купуйте запчастини в магазині ДАЛЕКОБІЙНИК та консультуйтеся з менеджерами, ми завжди надамо вам вибір за запитом, що ви могли купити оптимальну якість за доступною ціною.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner