Продавець 💙💛 ДАЛЕКОБІЙНИК 🚚 розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
19 відгуків
В наявності дуже великий асортимент. Запитуйте 0501621662Всі товари
Магазин автозапчастин та комплектуючих ДАЛЕКОБІЙНИК
+380 (50) 162-16-62
+380 (98) 002-88-41
+380 (67) 794-92-64

ГАРАНТІЯ

ЩО ТАКЕ ГАРАНТІЯ?


Дорогі друзі, всі ми коли купуємо якусь серйозну, складну і не дешеву річ, то хотіли б, щоб вона прослужила нам якомога довше, і не виходила з ладу. Адже так доведеться її знову купувати, а це призведе до небажаних та додаткових витрат.

Щоб цього не відбувалося, покупець намагається знайти товар, якість і термін служби якого в рамках часу або пробігу в км. підтверджує завод-виробник.

Тобто підтвердження якості товару на певний термін експлуатації заводом, фабрикою є ні що інше як, "Гарантія"!

Коли ми чуємо слово гарантія, то підсвідомо розуміємо, що якщо виробник оперує цим поняттям, то значить упевнений у своїй якості, і не боїться замінити товар у разі заводського шлюбу.

ЗАВОДСЬКИЙ БРАК


Заводський брак є результатом відхилення виробничої програми в процесі виготовлення виробу. Тобто роботизація при виготовленні припустилася помилки, що призвело до того, що деталь наприклад стало більшого діаметру, або фаска під іншим кутом, або довжина різьблення менше ніж потрібно.

Буває, що контроль якості на заводі не виявляє шлюбу, і вироби потрапляє на склад, а потім відвантажується товаровласнику. Той у свою чергу продає її покупцеві, а той їде на СТО, і йому там встановлюють, наприклад, радіатор.

Проходить 2-3 тижні і радіатор починає текти. Заїхавши на СТО клієнт переконується, що це тек, викликаний заводським шлюбом. Якщо товар відвантажувався з гарантійними зобов'язаннями, постачальник повинен відвантажити новий радіатор клієнту, а бракований повернути на завод.

Завод, у свою чергу, якщо виявить, що шлюб з його вини компенсує товаровласнику кількість відбраковування.

ЯК ОТРИМАТИ ГАРАНТІЮ


Щоб отримати гарантію в компанії ДАЛЕКОБІЙНИК при купівлі запчастин, насамперед треба переконатися, що на запчастини поширюється гарантія. Цю інформацію ви можете дізнатись у менеджера. При отриманні запчастини обов'язково зберігайте ТТН і ЧЕК вони і будуть вашим гарантійним талоном.

КОЛИ НАСТУПУЄ ГАРАНТІЙНИЙ ВИПАДОК


Запчастина змінюється за гарантією, якщо її поломка викликана лише заводським шлюбом. Як визначити цей момент? За допомогою відділу гарантії у наших постачальників або в окремих випадках запчастина надсилається на завод. Або якщо поширюється безумовна гарантія, тоді запчастина змінюється день у день, що знову ж таки потрібно уточнювати у менеджерів.

Як прискорити гарантію


Щоб прискорити отримання запчастини за гарантією, потрібно надати інформацію про поломку, що її викликало, бажано скинути фото, що допоможе нам швидше діагностувати гарантійний випадок.

Друзі, ми розуміємо, як важливо для вас купувати запчастини з гарантією, і постійно прагнемо, щоб на полицях наших магазинів лежали товари, на які поширювалася гарантія. Ми постійно вдосконалюємося для того, щоб бути корисними для вас, і постійно прислухаємося до ваших побажань.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner